Tuesday, January 6, 2015

廚房新玩具~ airflyer

先一排見朋友用 airflyer 煮嘢,好似好方便,於是同老公講吓。估唔到佢好有興趣,即刻做晒 research 咁。又成日講可以用嚟整乜乜物物。有日我去見 Costco 有部唔貴,影相比佢睇,佢放工返嚟竟然問我有冇買。我以為佢講笑,點知佢真係認真想買。過兩日,佢就走咗去買!
暫時試整過薯條、雞翼、四季豆、甜酸肉。真係好方面,用好少或者唔洗用油,加調味,放入去就得,唔洗企晌度慢慢煎/炸。



雖然食得多煎炸嘢唔好,但平時屋企煎吓豬扒雞翼都好正常。有咗呢部機就可以輕鬆整倒煎炸嘢,仲用好少油添!

4 comments:

  1. 哩個好似真係好好用,我都想試……但屋企無位啦T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係好方便㗎,但我買咗佢就冇位擺麵包機囉。。。

      Delete