Saturday, January 31, 2015

少 snack 多滋味

一向,人仔食嘢都幾好嘅,先嗰排,叫親佢食晚飯佢都要三吹四請至嚟,又話飽,又話要吐出嚟,一係就要繼續玩,食又食得慢。
有日我同老公有嘢做,下午要擺係喎親戚屋企。親戚好錫佢,知佢鐘意食,於是不停比嘢佢食。餅乾水果仲有朱古力食唔停。到夜晚我哋去生日會,有佢鐘意㗎 pizza 意粉,佢一口都唔食,我諗佢食 snack 食飽晒,所以都冇迫佢,由佢玩。
嗰晚之後,我開始諗,平時㗎 snack 會唔會多得濟,令佢冇胃口食晚餐。其實平時㗎下午茶都係餅、水果之類,耐唔中有蛋糕咁,都唔係好多,但可以對佢嚟講都好飽肚。所以我嘗試只係比佢飲杯奶或者食個生果就算,唔再比餅乾之類㗎零食。果然,夜晚開胃咗,一叫佢食飯就嚟食,又食多咗。
當然,佢會有要求要食餅,佢鐘意食餅到有時發開口夢都話“食餅餅”!但食飯前一定唔比,佢扭都唔比,呢啲位要企得好硬,唔可以心軟,唔係比佢知道扭係 work 的話,我就有排煩!

2 comments:

  1. 你講得啱~俾佢食下,佢唔會太渴求,控制份量同時間最重要:)

    ReplyDelete