Thursday, January 8, 2015

病病病。。。

人仔由上年年尾開始 on and off 咁流鼻水,幸好都係小事,但都希望佢可以完全好返。我都一樣,成日都病病地咁。20 幾號時有少少喉嚨痛,到 31 號覺得差不多好返,於是照原定計劃請朋友嚟打邊爐。打時都冇嘢,朋友走晒之後開始失聲,"tum" 人仔瞓覺時仲唱歌唱到走晒音,自己都忍唔住笑,之後唯有開音樂比佢!1月1日,全家留晌屋企,我同人仔都咳同流鼻水,我仲同佢一齊 nap 添。我除咗簡單咁煮兩餐之外,咩都冇做,哈哈!

晌人仔同我慢慢好返之際,老公就病。佢可能係食錯嘢,又柯又發燒,成日攰“奶奶” 咁,瞓足一日,第二日好少少。依家我仲有 d 咳。希望大家都快快好返。。。

10 comments:

  1. 希望地地一家快D好返,休息多D啦!

    ReplyDelete
  2. 小病是福,好快無事架啦^^

    ReplyDelete
  3. 我地個排都係咁,不過小朋友一病大人都一齊,加油呀!希望新一年大家都健康啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你哋都唔好病啦,希望大家都健健康康!

      Delete
  4. 一有小朋友真係好易成家輪住病,地地保重呀,希望你地一家都快啲好番晒!

    ReplyDelete