Friday, December 6, 2013

不愛 shopping

我諗我係少數唔 enjoy shopping 㗎女士。呢幾日為咗要買幾份禮物比親戚,攪到我要成日 shopping. 我本身都唔係好鐘意行街㗎啦,仲要係買嘢比 D 唔太熟㗎親戚,加上要帶住個人仔。。。令我更加唔享受。好在人仔都好合作,冇咩點扭計。不過我一諗起唔知買咩就頭痛。。。唔知佢地鐘意咩,又唔知佢地需要咩,唔想買太貴,但又唔可以咁 cheap... 買 gift cards 會唔會好冇誠意呢?

2 comments:

  1. 吾會啦,gift card幾好,佢地中意買咩就買咩!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都係嘅,佢地又有用,我又唔洗煩,大家開心!

      Delete