Tuesday, December 17, 2013

衝出 LA

四日三夜㗎 Bay Area 之旅大功告成!今次係第一次帶人仔去旅行,佢當然都有扭吓眼瞓,不過 overall 都算 ok. 我地今次去 Bay Area, 主要係探吓親戚朋友,行程都幾 hea。

星期五出發,星期一返。四日㗎行程,頭尾兩日大部分時間都係晌車入面。因為帶住人仔,加上塞車,原本由六個鐘㗎車程變咗八,九個鐘!

星期六早上晌親戚屋企食個早餐,跟住出去散步。度真係好舒服,好多人工湖同小徑,散步跑步踩單車都得。環境舒服得嚟,交通又好方便,五分鐘唔洗就出倒 freeway. 我都想住呢 D 地方!不過人要知足嘅,我依家住度都好好㗎啦!

午餐我地就同親戚 late lunch 飲茶。呢一餐我食得非常自在,因為我堂哥全程抱住人仔,仲餵埋佢食!估唔到人仔一 D 都冇扭計!食完返屋企途中,人仔瞓咗,於是我地晌附近遊吓車河,之後就去下一個食飯地方,又食!晚餐係同我㗎中學同學食。大家畢業之後都冇乜點見,好開心可以又眾一眾!大家都做咗媽媽/準媽媽,好開心呢!可惜人仔有少少扭計,唔係就仲開心!今餐係人仔第一次食大人嘢!都 ok 喎!以後同佢出街就方便 D 啦!

星期日朝早老公去個朋友屋企攞 D 細路嘢。老公出咗去,人仔冇得晌車度 nap, 連 stroller 都冇,結果佢瞓唔倒,扭計到爆,要到我地出去食午餐時佢至晌車度瞓倒。點知我地去到佢仲一路瞓。結果只係老公同佢朋友食飯,我就晌車度陪瞓,直至佢地食完佢至醒。我就唯有晌車度食外賣仲要一邊餵人仔。。。因為我地要去揾個視光師朋友幫我地驗眼。去到疹所,我地攪咗好耐,人仔又扭計又瞓唔倒。我地五點幾走時人仔至晌車度瞓。之後我地同親戚食飯。人仔又一直瞓。今次到老公陪瞓,我去食飯。。。好在老公之後約咗朋友,所以佢之後至同朋友出去食。人仔瞓到我地返到屋企,我唯有整醒佢餵佢食飯,費事佢半夜醒,我就唔知餵佢好唔餵佢好。佢食完同佢玩吓,之後同佢沖涼瞓覺,佢又瞓倒喎,瞓到第二朝五點幾。

星期一,我地食完早餐,傾吓計,跟住就執嘢走啦。差不多十一點至出車,中途食咗個午餐。旁晚人仔又扭計,我地就停咗一陣去行吓至再上路。七點幾返到屋企。

好開心可以同人仔去旅行!雖然要帶多好多嘢,佢又有 d 扭計,不過都算好順利!有咗今次經驗,下次可以去遠 D 啦!

去完我至發覺我地有乜影相。。。

No comments:

Post a Comment