Thursday, December 26, 2013

十三個月啦!

有人話一歲之後學嘢好快,變得好快,我又唔覺得人仔變咗好多,可能因為我日日對住佢啦!哈哈!

瞓:
日間依舊兩次小睡,十點同三點,半個鐘至個半鐘。夜晚就七點幾同佢沖涼飲奶瞓覺。想轉個 bedtime routine,飲咗奶至沖涼講故仔瞓覺,不過扭得太勁,又喊得好慘。亦試過埋身餵,但又唔想餵到佢瞓著,結果又係喊爆咁瞓。所以依家都係用樽餵。佢有時飲 4,5 安就唔飲,轆兩轆瞓著。

食:
一早一晚媽奶。諗過同佢誡,不過有指引話可以餵到兩歲,所以依家依然朝早比佢埋身食吓奶,夜晚就泵一次。三餐加一至兩次小食。可以食碎㗎大人嘢,不過晌屋企就多數都分開煮比佢。今個月出多咗街又有去旅行,所以試多咗好多嘢。之前驚敏感㗎芝士同青豆都証實冇事。新食物包括:
甜椒, 粟米, 津白, 磨菇, 士多啤梨, 烏冬麵, 牛奶, 藍莓, 乳酪, 豆腐, 黑莓, 合拿瓜,西芹, 龍利柳, 紅腰豆, 橙

終於識食 finger food,依家食 cheerios 食得好快!教緊佢用匙羹,不過佢玩支羹多,跟住佢又做返"印度人"用手食,唔鐘意食㗎嘢仲會掉落地!

活動:
企得好好,但仲係唔係好夠膽行。呢兩日暖,所以晌屋企冇比佢著,就可以行多幾步。拖住就可以行晒成條走廊。好鐘意推佢㗎車。可以由企慢慢坐下。近來亦好鐘意攬住我對腳,好得意!

溝通:
好鐘意指住 D 嘢 ee ar ar 叫。會指住 D 嘢示意我比佢。成日比嘢人。同佢睇書,一見倒車就好興奮係咁指係咁叫。佢一指住 D 嘢我就會講樣係咩,有時會做埋手語,不過佢都係未識。開始冇咁怕生人,肯比人抱。


No comments:

Post a Comment