Sunday, December 29, 2013

學用匙羹

大約兩星期前開始積極教人仔用匙羹食嘢,不過人仔既為食,又心急,要教佢慢慢用匙羹食,真係唔容易。好多時食兩食就用手食,一唔比佢用手,就即刻兩行眼淚發脾氣!佢又唔鐘意我足住佢隻手。咁我又唔想迫到佢咁可憐,所以有時我都比佢自由發揮,由得佢用手食,用手玩,比佢探索吓。

又出手,當枝匙羹冇到!
匙羹初期,應比 D 容易"不"㗎食物比佢試。乳酪係唔錯㗎選擇。人仔都幾肯用匙羹食乳酪,會不停將匙羹放入杯乳酪入面,然後放入口。當然,佢食得非常 messy! 張枱同圍巾仲食得多過佢!哈哈!有次我由佢自由發揮,食食吓佢用咗手食,我見佢食得好滋味,所以我比佢用手食晒!


其他唔錯㗎"練習食物"包括杰粥,薯溶,香溶加奶,米糊等等。人仔依家開始有用匙羹㗎意識,可以用匙羹食晒一碗食物,當然我有幫佢(係每一啖都要幫 :p )而且食完要清潔一輪,不過我相信呢個係必經階段,除非我想餵到佢三,四歲啦!

No comments:

Post a Comment