Thursday, May 2, 2013

菠菜芝士蛋餅


呢度個韓國超市D菜好平,不過來來去去都係𠴱幾種,菠菜係其中之一。成日都係清炒或者烚,都試過整涼拌⋯一次咁多喇⋯ 今日試下新嘢。啱啱見倒有朋友整quiche, 咁我就試下整菠菜quiche 喇! 

琴晚醒咗n次,所以今日唔慢慢搓批皮喇,又唔想買,再加上食埋皮會比較濟,咁就整個crustless 㗎喇,慳水慳力慳工夫!哈哈!

我睇咗幾個食譜,但因為屋企材料有限,所以都係自己自由發揮!首先將洋蔥同菠菜切碎,加少少salt and pepper 炒熟,放入已掃油㗎pie pan。打三隻蛋,加1/4cup 牛奶(加 cream 會仲好味!), 再加碎芝士(屋企得一片片㗎芝士同芝士粉所以我只係將片芝士撕碎同落芝士粉),然後倒入去個pie pan 度,跟住焗大約40分鐘。

今次可能芝士唔啱同唔夠,味道麻麻,不過賣相唔錯,老公見倒,就話好似好好食喎!個Quiche 一D都唔難整,亦唔花時間,材料又可以自由配搭,絶對可以再整。下次買好材料再試過!

No comments:

Post a Comment