Tuesday, April 30, 2013

仔仔睡眠訓練2

人仔五個月大喇,佢㗎睡眠算有少少進步喇!之前佢成日醒,我諗其中一個原因係佢想反身但又未反倒。依家佢反得好快,仲好鐘意扒晌度瞓!

Day time nap: 日間㗎Nap 仲係唔定時。有時成日瞓得半個鐘,有時一瞓又可以瞓兩個鐘。之前試過跟住個nap schedule, 但係人仔成日唔肯瞓,攪到我成日就係攪佢瞓覺,所以我已經半放棄個nap schedule. 有時佢晌swing 度瞓咗都比佢繼續瞓,最多停咗個swing,難得佢瞓得著。

Bedtime routine: 每晚八點會同佢沖涼,之後食奶。有時佢食下食下會瞓咗,不過佢都可以食曬。之後同佢掃風然後放佢落床仔。通常佢都會好快瞓番。如果佢食完冇瞓又唔扭計的話,就同佢講故仔,之後放佢落床,捉住佢手仔等佢唔好拙眼R面,又會掃下佢額頭,同唱下瞓覺歌,佢大約會二十分鐘內瞓著。如果佢大喊,咁我就會開吸塵機,佢就會好快瞓。

Sleep through the night: 佢八、九點瞓。 通常我地十二點一點倒餵一次,跟住四、五點再餵。有一排佢成日醒,十點十一點醒、兩點三點醒、四點五點醒⋯⋯ 佢醒咗又瞓唔返,有時冇法就就餵佢令佢瞓。不過都盡量跟番一點同五點食。我地好想再將佢呢兩餐隔開D,什至cut 一餐。唔想佢慣咗半夜二點至四點𠴱段時間食嘢。呢幾晚開始有D成功!試過一點醒咗跟住瞓返,亦試過四點醒咗,我抱下佢同佢換片,之後放番佢落床,佢就瞓至六點幾!


No comments:

Post a Comment