Friday, April 5, 2013

Circuit training

生完仔冇乜點做運動都好快瘦返,係有少少肚,同feel 倒abs 弱咗。老公間中見倒我個小肚,都提我要做運動。不過依家自己一個全職湊仔,週末又要返工,想出去跑個步都難。但係我有辨法!以前晌San Diego lunch time 㗎時候成日同D同事玩circuit training. 七至八個動作,每個做五十秒然後用十秒轉項,一個cycle 重覆三次,做完唔洗半個鐘。circuit training 可以練倒心肺功能、肌肉力量同肌肉耐力。可以因應自己需要同能力嚟設計program,所以好個人化。而且好多運動都唔需要特別工具,佔用地方亦唔大,晌屋企都做倒!啱晒我依家湊仔㗎生活!

今日我就揀咗七個動作:
Sit up on exercise ball
burpee
hamstrings workout on exercise ball
jumping jack
reverse abs
wall sit 
plank

襯人仔瞓緊時做,做完佢仲瞓緊!yeah!

No comments:

Post a Comment