Friday, April 19, 2013

就嚟五個月喇!

人仔就嚟五個月大喇!記下佢㗎進展先:

Gross motor development
前幾日開始可以自己坐。開頭只可以坐一、兩秒,今日已經可以坐倒十秒八秒!佢好鐘意企,腳仔好有力,可以bear weight。其實佢一個月倒已經得,當然我要扶住佢喇!頸都好有力,有時pull to sit 都冇head leg. 反身方面,兩面都試過反倒,不過佢好少反。由supine 到prone 只係反倒一次,仲要係扭緊計𠴱時反。

Fine motor development
手仔可以捉倒D細玩具,又可以攞住奶樽食奶,當然我仲要扶下喇!佢好努力咁練手眼協調,有時睇得出佢架depth perception 唔係好準。


一日六至七餐,每餐五至六安士,想餐餐六安不過佢有時會吐番D出嚟。清晨依然會埋身餵,盡量餵完放番佢上床仔,不過好多時都好攰,因為有時清晨𠴱餐變咗半夜⋯⋯


最令人頭痛㗎一項。nap time 仲係定唔倒。每晩九點放佢上床,唔再抱,只係捉住手仔,掃下額頭咁,平均要二十分鐘至瞓著,如果佢大喊,會出動吸塵機,佢一聽倒多數都會瞓。

講通
有時都幾多嘢講。有時同佢玩佢會笑出聲,不過我覺得佢唔係成日笑,係成日喊(多數係扭眼睏)⋯⋯ 而且望佢佢會令轉面,佢一路都係咁,唔知點解。

No comments:

Post a Comment