Thursday, April 25, 2013

訪客

呢幾日好特別,因為阿哥阿嫂同一位朋友嚟探我地。雖然有D忙同攰,但係好開心。阿嫂同佢個同學去西雅圖conference,之後過嚟LA兩日,而我阿哥就請假過嚟。

阿哥星期四晩到。

星期五:我地中午去食In and Out, 跟住去咗BabyRus睇奶pump同買尿片($14一大盒!好抵!)之後去Costco買ribs 同牛扒,同去Walmart 買乾果麪包。夜晚我地晌屋企焗ribs, 好正!

星期六:中午食越南嘢,之後老公去讀書,我地再去搵奶pump, 買咗之後同阿哥去Ross 買褲,我就幫老公買鞋。好少河係我等佢試褲!然後去咗Daiso 同Yogurtland. 又係其中一樣佢想食嘅嘢。返屋企之後阿哥去跑咗個歩,我都想去⋯⋯夜晚去咗食韓國嘢。我發覺好耐冇單獨同阿哥相處喇!以前由細玩到大,又一齊晌Madison讀書,依家各有家庭又一個住香港一個住美國,真係好難得可以同佢傾下計!

星期日:阿嫂同朋友中午到,老公同阿哥去接佢地。佢地又去咗食In and Out!之後老公買咗條越南包比我。我食完,攪掂埋人仔,就去咗Trader Joe, 因為個朋友係Trader Joe 架fans, 所以同咗佢去入貨!買完嘢,就一齊去食阿哥阿嫂好期待架wings! 

星期一:我地去咗Laguna Beach 同 Dana Point. 行下街去下海灘睇下風景咁。中午去咗間Diner食嘢,佢地仲叫咗milk shake! 飽到夜晚八點至去食韓國嘢。而我就因為要攪人仔瞓,自己又攰,所以冇去到。佢地食完飯仲去咗Ross 添!

星期二:去咗Pasadena. 無意中去咗我影結婚相㗎City Hall! 跟住又行下街,食下嘢,然後返屋企。我預備晚飯(煎扒),佢地就再去Ross諗住換D嘢,點知冇換到,仲買咗好多嘢!食完飯,佢地就出機場喇。

佢地嚟得真係好短。佢地晌度時間屋好熱鬧,又令我覺得好似以前讀college 𠴱陣同D friends 晌屋企hang out. 人仔都好開心因為成日有人同佢玩,又有得出街。依家佢地走咗,間屋好靜,好miss 佢地添!

No comments:

Post a Comment