Thursday, April 18, 2013

再戰慕斯(附檸檬慕斯食譜)

前日整個檸檬芝士蛋糕𠴱陣都知整得唔好,不過諗住只係自己食,所以冇再整過。點知老公好有心思咁整個surprise 比我。當我準備瞓覺時,有幾個朋友突然出現同我慶祝!老公仲預先攞咗個蛋糕出嚟,於是大家一齊食我個失敗蛋糕⋯

佢地食之前我已經"備定案"同佢地講話個蛋糕有D失敗。跟住一個朋友叉開件蛋糕𠴱陣見倒有一絲絲白白地色架野就話:「咦,有椰絲架喎!」我無奈咁答:「係D魚膠溶液冇完全混入,所以自己凝固咗⋯⋯」唉,真係樣衰⋯⋯

整咗慕斯/慕斯蛋糕幾次,失敗多過成功。一係就唔凝固,好似水咁,一係就食落似橡皮。只有一兩次好D。明明睇video見人整得好易咁,點解我整唔倒?我唔死心,決定再試!

今日整咗個檸檬慕斯,終於成功喇!希望下次整第二D味都成功!

好多慕斯食譜都用蛋,我唔想食生蛋,所以搵咗一陣至搵倒呢個食譜,快D記低先:

檸檬汁1/3杯
魚膠粉一包(2 1/4 茶匙)
水1/4杯
糖半杯
Heavy cream 1杯 (今次我用咗whipping cream, 仲用人手打!)

我將檸檬汁加糖,加魚膠粉同1/4杯水加熱至魚膠粉溶。cream打起,然後快加入魚膠粉溶液/檸檬汁混合物至完全拌勻。放入雪櫃大約兩小時就完成。

No comments:

Post a Comment