Friday, May 10, 2013

煲劇!

做全職湊仔師奶㗎我,竟然有時間做D n年冇做過㗎嘢--煲劇!!當然我唔係對住瑩光幕十幾個鐘咁煲,有時間都冇精神咁做,更何況我冇時間!我只係一邊做嘢,一邊睇下啫。都係睇番以前睇過嘅,大概都知劇情,所以可以睇下skip 下。

先𠴱排同人講開卡通片,講到我最愛㗎cyber formula, 即係高智能方程式!攪到我忍唔住上網搵番嚟睇!睇咗zero, saga, sin 同少少double one. 原來套卡通有廿年喇!(我好老⋯⋯)不過依然係好好睇!鐘意佢其中一個theme, 為夢想而活!

前幾日無意間搵倒日劇沒有家的女孩,當年我都有睇過下。依家睇番,覺得套劇超脫離現實⋯⋯ 乜日本冇社會福利,冇兒童院,冇醫療福利㗎咩?奸嘅奸到離譜,慘嘅又慘得濟,睇到有D頂唔順,所以依家轉睇充滿正能量㗎將太的壽司!以前我有睇套漫畫㗎!真人版都好好睇,雖然有D誇張。琴晚睇𠴱集講有個小朋友失去媽媽,變得反叛。將太就造咗蛋壽司令佢尋回媽媽煮食㗎味道,抒發倒佢壓抑心裏對媽媽㗎思念。其中一段講將太搵倒個媽媽㗎煮食筆記,記錄咗佢點將仔仔唔鐘意食㗎嘢加入去佢鐘意食㗎嘢度,又抒發佢對仔仔㗎思念,睇到我眼濕濕!特別依家做咗阿媽,更感動!

No comments:

Post a Comment