Friday, May 17, 2013

就嚟半歲喇!

瞓天光
就嚟半歲㗎人仔,最大"成就"就係瞓天光喇!上星期人仔開始由八、九點瞓到四、五點至食奶!中間可能醒一、兩次,不過比個奶嘴佢就好快瞓番,只係有一晚要出動吸塵機令佢calm down. 佢依家好鐘意扒晌度瞓,瞓瞓下會自己返咗身,有時又會打側瞓,好得意!

食奶奶
佢依家每餐食6-8oz, 一日四餐(9:00, 13:00, 17:00, 20:15-20:30), 再加一至兩餐埋身餵(4:00-700), 次次一定飲晒! 下星期睇完醫生應該可以食solid. 其實我自己試咗比少少牛油果佢,不過佢吐返出嚟!可能唔知食得!我又成日帶佢去廚房聞食物、香料,刺激下佢㗎嗅覺。我地食飯,就會放佢上high chair等佢都可以"參與",仲成日放D食物去佢嘴邊然後話佢知係乜。不過佢全冇idea,唔會張口想食,哈哈!

尿片片
今日用最後一條size 2 片喇!一、兩星期前已經比佢瞓覺用2/3號片,大少少冇咁易漏。我地一向買開baby for us 片,平到不得了。質地冇咁好但都唔會成日漏。還掂都成日換,而個價錢平一倍有多(us$ 十幾vs 四十幾!),所以就用平片囉。D2/3號pampas 片係人地用剩,有百幾條。所以人仔呢排有貴片用喇!

大運動
最叻反身,supine to prone 向左。偶爾一次可以再反轉(prone to supine), 反完會笑兩聲,好滿足咁!其實佢最初係識prone to supine 先,唔知點解到依家都唔係成日反倒。最鐘意企,當然要人扶。一企就會好神氣!

小運動
好多手,乜都要摸下攞下,有時可以將物件轉手。手仔冇嘢玩時會玩腳仔。

社交
笑多咗,好多時見我走近就會笑。又會"講野"同"唱歌"!

No comments:

Post a Comment