Monday, May 13, 2013

濕疹大作戰!

人仔從兩個月大起,臉仔旁邊近頭髮開始有D紅。一開頭醫生話係cradle cap, 同佢頭頂𠴱D一樣。慢慢紅㗎面積越來越大,到三個幾月時兩邊臉仔好紅,手腳又有D鞋,於是再去睇醫生。醫生一見就話係eczema, 對某D嘢過敏,不過唔知係乜,可以係周圍環境㗎嘢例如麈、衣物、動物毛,又可以係食㗎嘢,例如milk base formula, 如果食人奶,咁就有可能係媽咪食㗎嘢。多數致敏㗎食物係奶類食品、蛋、花生⋯⋯

醫生話可以查hydrocortisone cream. 不過一好就要停。其實我唔係好想查藥,不過冇辨法。一查又真係好好多喎!不過一停又出番⋯⋯ 醫生又介紹咗隻moisturizer 比我地。隻moisturizer 係貴D,不過查完佢D手腳之後就唔鞋喇!我依家成日抹塵,又用BB專用洗衣液,自己又試過戒口,不過佢臉仔依然有幾處紅。最近係D article 話查ointment 有用,所以成日同佢查aquaphor. 都有D用,不過斷唔倒尾,所以都仲要查下藥。好多人話BB大大下就會好,希望佢快D好喇!

No comments:

Post a Comment