Friday, May 30, 2014

好友探訪

呢幾日有位朋友由香港過嚟做嘢加玩,順便嚟探我。諗一諗,原來大家係十幾年前識,突然覺得自己好老呀!雖然近來少聯絡,但係一見返又好好傾,因大家㗎喜好都幾似。

佢地星期三下午到,我就煮定飯等佢地,因唔知交通情況點,以為佢地會夜晚至到。人仔瞓醒個午覺就見倒佢地,佢有 d 怕羞,之後仲扭計,好在好快就冇嘢。食完飯,玩吓傾吓計,我就攪人仔瞓。之後老公返嚟又傾咗一大輪,因為大家都鐘意行山(佢地之前上咗 Half Dome!),而兩位老公又鐘意單車,仲攪到我老公想返香港買部二手車!(我叫佢買隻鑊就極不願意咁,搬部單車就講到好興奮。。。-_-)

星期四朝早同佢地去咗間單車舖行吓。之後去咗 Laguna Beach 行。人仔食完午餐就瞓咗。。。半個鐘咁大把。。。之後同佢去沙灘邊個 playground 玩咗一陣,三點幾就走啦,因遲走會好塞車。之後去屋企附近㗎韓國超市買餸打邊爐,我老公至愛呀!原來大家除咗鐘意行山跑步之外,都鐘意行超市!哈哈!夜晚又傾到十二點幾。

今朝十點倒佢地就走啦,真係想佢地留耐 D!不過我相信我地會再見,希望將來可以一齊去行山 camping 呢!其實佢地嚟都冇乜計劃要去邊,因佢地冇乜所謂。不過大家志趣相投,傾吓計都好開心!

No comments:

Post a Comment