Sunday, May 4, 2014

初遊動物園

人仔除咗鐘意車之外,仲鐘意動物。每次睇書見倒動物都會錫埋去,出街見倒狗會好開心,所以我好想帶佢去動物園。

揾倒有個小動物園,半小時車程倒,係晌個 regional park 入面嘅。入 park $3, 入動物園再比 $2. 有朋友話幾好玩,於是見星期一冇咩做,朝早就帶佢去行一轉。

動物園好細,"住客"都係 D 比較細同北美至有㗎動物。最大隻㗎係熊。園入面有個 petting zoo,有幾隻羊比小朋友摸,人仔都有掂一掂佢地㗎!

本來想影多 D 靚相,點知個相機唔 work... 我單拖湊住佢,冇時間慢慢研究,結果冇得影低人仔第一次去動物園呢 D 咁歷史性㗎時刻。。。唉。。算啦,下次去至影啦!

行完動物園,我地出咗去公園野餐,跟住行咗去個 playground 玩咗陣。見時間尚早,我就再同佢入動物園行多個圈。玩完返屋企都只係三,四點,我仲有時間買少少餸煮飯,因有朋友嚟屋企食飯。又有姐姐嚟同人仔玩,日節目好豐富呀!

呢幾日好熱,等天氣涼返少少時我又可以同佢再去!下次一定要影好多相!



8 comments:

  1. 我記得家姐提過SF Zoo會有D免費時段,或者LA都會有類似優惠喎! ^^

    ReplyDelete
  2. 我都好鍾意行動物園! 最衰香港無乜大型既...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係喎,香港真係冇大嘅動物園喎。。。不過係香港揾地方容納大象長頸鹿都唔容易。

      Delete
  3. Zoo is a good place for kids.

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's a good place for big kid like me too! :)

      Delete
  4. 好平呀呢個zoo.... 下次再影過啦,天氣好d 我都打算同d 女去

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢個 zoo 好細,所以好平。依家人仔仲細,好夠玩㗎啦。
      你邊天氣一好就一定要把握機會出去玩多 D 呀!

      Delete