Sunday, May 11, 2014

食得是福

我好興幸,人仔係鐘意食咗㗎小朋友,除咗扭眼瞓,出牙,唔舒服之外,好多時會自己坐定定食。呢排佢開始唔鐘意食菜,不過大致上佢晌食方面都係易攪嘅!

佢特別鐘意食大人嘢,就算大人同佢食㗎嘢一樣,佢都要你手上 D。

某日,我切咗 D 蘋果比佢食,我自己又食一個。佢唔食自己 D 切好嘅,係都要我手上整個蘋果。咁我就比我個佢試吓食。佢又真係食倒喎!


又某日,我地食雞肶。佢又要食,於是我切少少肉比佢,但佢不停咁想食我隻。咁我就將 D 肉切開少少然後成隻肶比佢攞住食。佢食得不知幾滋味!


6 comments:

  1. 睇見佢地食野就開心!
    我鍾意將食物既原貌俾佢睇.
    例如成條粟米, 成隻蘋果, 雞翼. 同埋會喺佢面前搣蛋殼.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 田鼠媽咁教好好喎,等小朋友唔會以為粟米只係一粒粒,蘋果唔係一片片。

      Delete
  2. 小朋友都係鍾意食大人嘢

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係啦,總係覺得晌大人手上㗎係好食 D。

      Delete
  3. Replies
    1. 佢依家開始偏食,鐘意肉多過菜。。。

      Delete