Wednesday, May 7, 2014

臉紅眼腫敏感驚魂

琴晚我煮緊飯時,人仔扭肚餓,於是我比 D 腸粉佢自己食住先,我繼續煮飯。廿四孝爸爸見佢 D 腸粉好齋,就整少少調味比佢。人仔食時佢仲扮人仔講"超好味!"。佢食咗一陣,我就去睇吓佢。見佢咀仔四周好紅,即刻問老公比咗咩佢。原來個"超好味"調味有花生醬晌入面!!!

噢!花生醬呢 D 咁容易致敏㗎嘢點會比佢㗎!

我即刻攞走晒 D 腸粉,比其他嘢佢食,但面仔紅㗎地方越嚟越大,去到額頭,眼周圍又紅又有少少腫,又開始 "R" 手 "R" 腳。

佢食其他嘢食咗一陣就唔多想食,我地就放佢落地玩。幸好佢㗎敏感反應冇影響呼吸道,否則我地實要衝去 ER!

人仔玩咗一輪,面仔開始冇咁紅,個幾鐘之後面面就冇事,我地都鬆一口氣!

平時我好多嘢都唔比人仔,有時爸爸會話"少少啫,唔怕啦"。經此一役,我諗佢明白點解平時我咁小心人仔㗎飲食。

10 comments:

  1. 係呀,小朋友咁細個真係要好小心,我家小豆差不多兩歲啦,不過花生醬和蜜糖都會等到三歲才吃,反正都是糖來吧。。。。呢排春天可能是hay fever高峰期,外出都要小心呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 花生醬蜜糖大 D 至食都冇所謂。
      我呢邊先排 hay fever 好勁,攪到我係咁流眼水鼻水。。。

      Delete
  2. 嘩,好彩無事!我諗ezcema BB真係要小心D,可能好容易就敏感呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eczema BB 係要好小心。你比妹妹食 solid 都要慢慢逐樣試。

      Delete
  3. 真係好驚險呀﹗以後真係要小心D飲食呀﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,好彩冇事!隻為食豬成日要食大人嘢,所以我煮飯都要盡量少用佢唔食得㗎嘢。

      Delete
  4. How old is your son? It's still young to try peanuts or nuts.

    ReplyDelete
    Replies
    1. He is definitely too young for any nuts. But my husband didn't know at that time.... -_-

      Delete
  5. 好彩無事, 真係好嚇人呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,好彩咋!以後要加倍小心呀!

      Delete