Monday, May 26, 2014

久違了的家庭樂 ~ Big Bear day trip

老公忙到顛,好耐冇一家人出去玩啦!星期六我地一家同另外兩對 couple 去 Big Bear玩咗成日。好 happy 呀!

朝早九點幾朋友嚟接我地,人仔上車時扭咗一輪,因為佢以為叔叔收起佢㗎 stroller!好在好快佢就被街上㗎車車吸引住,冇再扭。接埋個朋友我地就上 Big Bear. 途中人仔冇得周圍走又有少少眼瞓,所以有少少扭計。不過同佢玩吓睇吓書食吓生果十二點幾就去到。

去到行咗一陣就食嘢。人仔除咗等食時有 D 唔耐煩之外,其他時間都乖乖坐定食。食飽就扭眼瞓,於是我放佢上 stroller. 佢又好乖喎,眼光光一陣就瞓咗。我地就去個 Starlight Festival.

我地齊齊嚟 Big Bear 係因為朋友公司晌呢個 Festival 度擺檔,所以佢就叫埋我地一齊上嚟。個 Festival 㗎目的係推廣天文科學,有好多望遠鏡,又有 D 機械人呀機械車咁,都幾得意。

人仔瞓咗唔夠一個鐘,當我朋友話佢瞓得幾好時,佢就醒咗。。。佢醒咗我就同佢行個圈。望遠鏡唔敢比佢掂,分分鐘貴過一間屋!佢好鐘意隻會郁會講嘢㗎機械人,望咗好耐。機械車就只係比佢遠遠咁睇一睇,以免佢扭計要攞。之後仲有隻 Wall-E 走咗出嚟!

行完 festival, 我地就去咗湖邊行。其實湖邊冇咩玩,人仔只係不停咁執石仔,掟落湖,都已經開心到"ka ka"笑!呢位小朋友真係易滿足!

之後見倒有個 Discovery Center, 雖然關咗,但旁邊有個 Discovery Trail Walk,我地走咗入去。有唔同 stations 玩, 例如大大舊木頭積木,平衡木,木造丁丁琴。。。 好有趣!

玩完我地就走啦!本來仲想晌朋友屋企打邊爐,不過太夜啦,結果買外賣算。食完 hea 一陣,就同人仔清潔吓,換睡衣。佢上車之後扭咗少少,就瞓咗!仲以為佢會一如以往咁大喊一輪至瞓添!不得不讚佢全日表現唔錯,要多 D 同佢出嚟玩呀!

4 comments:

  1. 睇見D風景好靚呀, 一定好開心~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,風景靚而且天氣好,好舒服!

      Delete
  2. 天氣好好喎
    帶細路出去玩, 開心之餘仲幫佢哋放電, 一舉兩得呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大人細路都開心,仲一齊玩到冇電!哈哈!

      Delete