Thursday, May 22, 2014

BB 手語~ 多 D

人仔未出世時,我認識到 BB 手語。好多朋友都大力推介,話佢地㗎 BB 學識之後,就算未識講嘢,都可以表達倒自己想要㗎嘢,因此冇咁易扭計。

通常六個月大就可以開始教,到九至十個月倒就可以做倒例如奶,食嘢, 多 D, all done 呢 D 簡單㗎字。我就由人仔出世時已經教佢做手語,點知佢都差不多歲半,一般小朋友都識講嘢啦,佢就連手語都未識。。。。 佢㗎表達能力真係有 D 弱。

最近,佢做倒"多 D" 呢個手語!通常佢飲完杯水/奶,會咦咦呀呀咁遞隻杯比我,咁我就會做"多 D " 個手語,同時問佢係咪要多 D. 佢又唔做手語喎,但係當我 refill 咗個杯,遞比佢㗎時候,佢會笑笑口咁做 "多 D" 個手語。咁其實佢明唔明手語㗎意思呢?今日嘗試影佢,佢就嚟個錯誤示範。。。


今日我洗緊士多啤梨㗎時候,佢又想食,於是我比咗幾粒佢。其實有 D 酸,我諗住佢唔會食,點知食完走埋嚟,比返個空兜我,跟住做咗"多 D"呢個手語!我當然再比幾粒佢。食完佢又走嚟要多 D, 今次我快快攞部電話嚟影低呢個歷史性㗎一刻!影得唔好,不過佢又唔肯再做。。。


期待佢再做其他手語或者開金口㗎一刻!



8 comments:

  1. 地地,人仔識用手語表達都好叻叻呀!小朋友進度有快有慢,人仔有自己o既學習速度,有你悉心教導下佢一定大有進步架!
    我都好期待人仔開金口一刻,因為作為媽咪真係會開心到爆 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝肚 B 媽啊!
      哈哈,開心到爆真係形容得好好!

      Delete
  2. 人仔識得做手語真係叻仔呀﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝啊!雖然係遲 D,不過有進步已經好好啦!

      Delete
  3. 好叻仔喎~
    好似唔錯咁, 等我都goole 吓先

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你仔仔一歲度,應該學倒㗎啦!呢個 site 唔錯㗎:
      http://www.babysignlanguage.com/

      Delete
  4. BB手語係可以刺激到佢開口講野架!因為當佢用手勢表達,能夠讓你明白佢的意思後,佢會積極地表現更多,我戈個就係咁。特別係男仔,真係好鍾意被鼓勵。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你仔仔好叻呀!我要多 D 鼓勵人仔呀!

      Delete