Friday, May 16, 2014

你今日仲係 baby

我同人仔出街,有時途人見倒佢,會話:" baby! So cute!" (特別係佢扭住 pat pat 行㗎時候!)有時去公園或者圖書館,途人會叫人仔做 baby。特別係 D 小妹妹,好鐘意同 baby 玩。所以,我同人仔返到屋企之後,會同佢講你今日仲係 baby!

今日仍有人叫人仔做 baby。其實佢依家都唔細,識行識走,每次聽倒人叫佢 baby 我都會諗會唔會係最後一次?我諗好快就冇人叫佢 baby,好唔捨得呢!不過唔捨得都冇法,小朋友大得好快,唯有珍惜同佢一齊㗎時間!




10 comments:

  1. 有次出街,有個人問肚B係咪就黎一歲添,不過我就唔多開心啦(肚B邊有咁BB >"<)
    不過,有時都會唔拾得BB大得咁快

    ReplyDelete
    Replies
    1. D 人又幾攪笑喎,肚 B 就嚟兩歲仲以為佢未夠一歲!

      Delete
  2. 哈哈, 我個仔8歲, 就快9歲, 我都會間唔中叫佢做BB! 唔捨得佢咁快大呀! :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,小朋友真係大得好快!依家明白點解我媽媽會話希望我變返手抱時!

      Delete
  3. 哈哈!小豆都一樣,見到比佢細個的就叫人地做baby, 其實佢自己咪又係baby.....

    ReplyDelete
  4. 我個大姪女13歲,我地都仲叫佢BB

    ReplyDelete
  5. BB既階段真係過得好快,當佢開始識行識走識講野既時候,已經失去左baby感覺喇.
    我個女人仔細細,係街見到坐bb車或手抱既bb會叫"bb", bb叫bb…哈哈!

    ReplyDelete