Wednesday, May 28, 2014

突然學識吹泡泡

有 D 嘢,我教極人仔都唔識,例如講嘢。但有 D 嘢,唔教又識。

某日,人仔食餅咗時候對住塊餅晌度"呼呼"咁吹,好似我平時同佢吹涼 D 食物咁。之後佢食飯,"不"起一羹,又無端端晌度"呼呼"咁吹喎!前兩日吹泡泡比佢玩,伊見我"呼",佢又"呼",於是我就擺枝泡泡棒比佢試吓吹,又比佢吹倒泡泡出嚟,當然唔係次次得啦。後來仲係咁要攞枝泡泡棒試吹,仲差 D 擺入口食。。。


依家就會"呼"一聲,我"呼"返佢,佢就哈哈笑,好得意!


4 comments:

  1. 小朋友對於玩呢方面, 唔洗學都一定會識, 而且仲會好叻添, 哈哈~

    ReplyDelete
  2. 佢哋學嘢真係急唔來,點教都唔識嘅嘢可能第二日瞓醒突然就識,人仔叻仔呀﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 要佢地學嘢真係迫唔倒。盡力教咗,到時候就會識。

      Delete