Wednesday, June 4, 2014

勞氣。唔勞氣。

我相信人仔開始踏入 trouble two! 越來越有主見,唔鐘意唔想做就搖頭或者途走,突然失控大扭。。。成日對住佢,好容易會勞氣發惡。一朝早就唔肯換片,換衫又郁來郁去繼而扭一輪,咪話唔激氣。

不過,咁易就勞氣,餘下日咪有排激。。。而且人仔都未算曳,遲吓脾氣大 D 㗎時候點算?其實好多時勞氣,大聲,惡並唔能夠解決問題。就算人仔乖乖聽話,都只可能係驚咗我,我唔想咁呀。

唔想勞氣,就用其他方法攪掂隻扭計豬啦。分散注意力呢招用咗好耐。換片企唔定,咪攞 D 車車書書引佢企定定;唔去得某處咪引佢去另一度,不過唔係時時得。

唔肯擦牙就扮同公仔擦,跟住佢又肯擦喎。唔肯食嘢收碗又扭計,就攞隻公仔出嚟餵公仔食,再加講道理,點解要食嘢,又同佢講好多小朋友冇得食。。。 講講吓佢又唔扭喎,又肯食返。

講道理/故事係我晌汪培珽本書度學嘅,呢期成日用。食嘢時揀晒 D 肉唔食菜,於是我就出動 Mickey 講故事,講點解要食菜,又餵 Micky 食然後扮 Mickey 咁話我最鐘意食菜,菜菜好好味。。。



掟玩具時就鄭重咁同佢講唔可以然後再解釋點解,又同佢講玩要斯文 D。。。佢大力拍我,就同佢講唔可以大力拍人,會痛痛,要講對唔住。。。其實我唔知人仔明唔明,但我好同意汪老師講到只係同小朋友講"唔可以"又唔解釋,即係冇教到佢地。

講道理呢招係要無比耐性,同一個道理講好多次人仔都照做,有時又擔心慈母多敗兒,但我又唔想吓吓靠惡。。。希望有一日會 payoff 啦!

14 comments:

  1. 呀,你好勁呀! 比著我就已經反左枱好耐....你係邊度睇汪老師既書架?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都有想反枱㗎衝動,希望頂得住!哈哈!
      書係托朋友晌香港帶過嚟,值得睇呀!

      Delete
  2. Big thumb up to you!

    I have no patience for that.

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's just the beginning, I hope my patience won't run out soon...

      Delete
  3. 我都要控制吓自己....我好衝動, 勁易反枱

    ReplyDelete
  4. 你咁有耐性,讚!我諗你可以多啲話俾佢聽點做會更好,因為佢有啲道理未必明,但只講「唔可以」佢會唔知點做,所以清晰D俾指示佢應該會好D~~加油!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝你㗎提醒!你講得好啱,講可以點做好重要!

      Delete
  5. 我成日控制唔到自己, 佢一顛我就好憫, 繼而會大聲鬧佢, 睇黎我都學下你咁先得啦~

    ReplyDelete
    Replies
    1. D 細路顛真係好激氣。我之前大鬧人仔,好似冇乜用之餘仲令佢喊到失控,仲難收科。。。 所以盡量用和平 D 㗎方法解決。。。

      Delete
  6. 我都覺得做左人媽媽真係要有無比耐性, 要時時刻刻都控制到真係唔容易...
    trouble two真係咁恐怖架? 我見好多媽媽都好大困擾

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我聽過有 D 細路唔係咁恐怖嘅,不過恐唔恐怖,都要預咗要好有耐性咁教。

      Delete
  7. Good, 你既方法完全正確
    莫講話trouble two, 而家我隻0岩0岩一歲,已好麻煩,有晒你講戈d惡行,包括唔肯換片,唔肯食飯,掟野。。。等等,我都教到嘔血架

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小朋友好奇,又未試對錯,真係有排教呀!大家努力!

      Delete