Wednesday, June 11, 2014

再遊迪士尼

上星期去咗廸士尼,今次係人仔第三次去。我唔係廸士尼粉絲,亦唔係大富人家,會去迪士尼,只係因為識人有飛,唔係真係唔會去呀!成百幾蚊美金一張飛!

人仔頭兩次去都唔玩倒 D 咩,今次識行識走識自己坐 ride 所以好玩好多啦!

今次我仲整咗壽司同帶水果,唔洗食入面 D 貴嘢!


一開始我地去 California Adventure. 堂姐表姐走晒去玩 D 刺激嘢,我同人仔就去行吓 bear bear 繩網。之後見 Mermide 唔洗排隊,就坐一轉。人仔自己坐,又要睇又有 D 驚,成程挨住我,哈哈!

之後想去 Carsland, 但跟咗表姐去睇 Disney Junior show. 有人睇到瞓咗。。。出嚟放佢上 stroller 就醒咗大喊唔肯再瞓,早知唔睇 show 比佢晌 stroller 瞓啦。。。



跟著就過 Disneyland. 竟然見倒奇景: Small World 唔洗排隊!但我要同人會合。。。冇得玩。。。之後再返去已經排長龍啦。。。

晌 Disneyland "野餐"完,就去坐咗火車, tea cup。晌姐姐們玩第二 D 嘢時玩咗四次木馬,因為唔洗排隊!哈哈!跟著就走啦!下次一定要一早去玩 Small World!


6 comments:

  1. 原來DisneyLand可以自製野食帶入去?唔係要搜身架咩。。
    我第一次帶瞕瞕去玩時,佢只有六個月大,真係咩都唔識,我地有去睇小小世界,但佢全程訓左,哈哈

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我晌美國 Disney, 都係要搜身,但可以帶嘢食。
      暲暲依家識多好多嘢,再去佢實開心!

      Delete
  2. 你準備啲食物......................
    睇到我好肚餓, whahahaha

    ReplyDelete
  3. 我仔最愛small world.
    香港迪迪尼唔帶得野食入去架...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Small World D 公仔咁得意,大人細路都鐘意呀!
      呢邊迪迪尼寬鬆 D 喎。

      Delete