Sunday, June 22, 2014

沙灘樂

老公 term break, 所以週末就約吓人,隨口講話去沙灘,點知一叫就叫咗六家人,十二大,八細,一齊去。其實去之前兩日都未定地點。我晌加州住得最短時間,只係去過兩次沙灘,隨口提出去New Port Beach, 因為記得度有得泊車。點知大家就話"好呀"!

人仔如一般小朋友一樣,第一次去驚沙,一踏入去就舉起一隻腳唔肯行。於是抱佢去張度坐,我就撥 D 沙去佢腳度,但佢就即刻撥走。老公嘗試抱佢去海邊玩,但係一直唔肯落地,於是抱返佢返嚟。有人開始食嘢,佢當然又要食。食食吓,我覺得冇理由山長水遠嚟到食嘢咁嘛,所以抱返佢出去玩沙。一開始佢都肯坐晌我腳上玩,而佢雙腳係凌空嘅!慢慢慢就肯放隻腳落沙,之後我再推佢自己坐。玩咗一陣就抱起佢想佢企,但係對腳依然係坐㗎姿勢!之後就帶佢出海邊玩,比浪沖吓腳,佢終於唔驚肯企肯行啦!

我地由兩點玩到五點幾,夜晚買外賣去個朋友屋企食,食完同人仔沖個涼至返屋企,佢一上車就瞓咗啦!

其實我幾怕去沙灘,覺得攪到成身沙, D 嘢又污漕,好煩。帶小朋友就仲多嘢煩。事實上我當晚洗一輪(因我地有帶嘢食),第二日又洗一輪執一輪至攪掂。不過見人仔玩得開心,就覺得好值得!期待一齊 camping 呀!

4 comments:

  1. 我都驚,但老公堅持夏天要去,所以。。。。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 帶兩個,妹妹又仲細,係辛苦,但見倒佢地開心就值得㗎啦!

      Delete
  2. 我都好怕去完海灘嘅清潔工作,不過,我無小朋友,一定無妳咁辛苦!
    但見到人仔由驚到鍾意玩,辛苦D都值嘅!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實我得一個,唔算辛苦啦!我有朋友帶三個女去,睇見都辛苦!不過佢地 D 女又真係玩得好開心!

      Delete