Thursday, June 26, 2014

敏感人仔

人仔㗎濕疹雖然好咗好多,但係仲未完全好晒,所以歲半 check up 時醫生又再提議我帶人仔睇專科。其實之前醫生都提議過㗎啦,但我覺得人仔都好緊,而且專科醫生可能都係開 D 勁 D 㗎 steroid 同叫我做好保濕等,所以我遲遲未預約。今次直情有信嚟提我要約專科,睇吓專科攞多 D 意見都好嘅,咁我就約咗上星期睇。

醫生見倒人仔㗎皮膚,就話其實好多都係 scar, 要一排至好, D 地方唔需要揸藥。而佢仲有 D 地方會痕同紅, D 地方就要揸,咁就唔會變成 scar 啦。另一方面,佢又問吓平時㗎生活環境,睇吓有咁令佢過敏,亦提議用熱水洗佢㗎衣物床單,防止 dust mites. 由於人仔對一 D 食物可能敏感,所以再次抽血, comfirm 一吓。

上次抽血哥哥手勢唔錯,㩒得實人仔隻手又抽得快。今次抽血姐姐要我攬晒人仔㗎四肢同身體。人仔係咁扭,佢好大力,姐姐又抽得慢,幾驚佢一個反身連針都飛出嚟!好在最後都順利抽完。

驗血報告話人仔對蛋,奶同花生敏感。好在依家無再對黃豆,咁可以飲豆奶,食豆腐。另外留意倒佢對芝麻敏感,所以依家煮餸都唔落麻油,希望佢大 D 會慢慢好啦!

6 comments:

  1. 慘慘呀人仔!濕疹真係好麻煩,我而家都係係咁用cetaphil cream 幫emma保濕呀。 朋友試過sebamed 好似OK,你都可以試下呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 啱啱用完 Aveeno cream, 等我揾吓Sebamed 先,謝謝呀!
      希望 Emma 㗎濕疹快 D 好返啦!

      Delete
  2. 我身邊有濕疹嘅人通常氣管都比較敏感(the 2 things are hand in hand),等人仔大個DD,希望可以培養佢多做運動,令到個肺強健D,身體好D,濕疹都希望會轉好。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 醫生都係咁講。仔仔好動,要多 D 比佢出去跑吓啦!

      Delete
  3. 信毅又係有濕疹,不過對蛋、奶、花生冇敏感~~
    濕疹真係好麻煩,信毅到而家都未好番晒呢!睇過中醫唔ok,近排食亞麻籽撈飯好少少……
    大家一齊努力呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 聽講濕疹好難斷尾,希望信毅㗎濕疹會慢慢好啦!大家努力!

      Delete