Friday, June 20, 2014

爸爸替我著衫時。。。( 二)

之前 post 咗篇<爸爸替我著衫時。。。>,令我諗起更早前爸爸幫人仔著衫㗎趣事。

話說有一朝,爸爸見人仔醒咗,就自告奮勇地同人仔換片換衫食早餐,等我可以瞓多少少(呢 D 美德值得表揚吓!)。

人仔唔多合作,換咗片著咗褲又唔肯除件夾拿睡衣,善良㗎爸爸唔想同佢"搏鬥",於是就同佢著件褸,然後"休"條睡褲腳入條褲度!

我醒咗之後,見人仔玩緊,但有隻褲腳走咗出嚟!人仔又一可愛造型!


6 comments:

  1. 原來今年興layers! 睇嚟人仔(定人仔爸?)好有fashion sense喎!

    ReplyDelete
  2. Haha 佢地真係好 creative 架!!

    ReplyDelete
  3. 六月天時著咁多衫既??

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢張相係幾個月前冬天時影,最近諗返起所以 post 出嚟。

      Delete