Wednesday, June 18, 2014

好書 ~ <餵故事書長大的孩子>

成本書只係講一件事:陪子女睇書,講故事比佢地聽。估唔到咁簡單㗎親子活動係有好多好處。呢本書比我好多啓發,值得推介!

一向我都有同人仔睇書,但有時一日只係臨瞓時睇。依家一日睇幾次,一有時間唔知做乜就睇吓。

一向都去圖書館借書,通常都係揀 D 新淨嘅。依家揀書多咗要求,如果要買,更要慢慢揀。開始覺得 BB 書都有好同冇咁好。當然,睇冇咁好嘅都好過完全唔睇。

一向出街會帶 D 車車比佢玩,依家會帶多兩本書。去到一 D 地方要等㗎地方,例如睇醫生,就揾書同人仔睇,好過唔知比佢玩乜,追住佢周圍走。

一向覺得同人仔睇書係要陪養佢閱讀習慣同教佢嘢。依家覺得睇書除咗有以上目的之外,其實都係一個好好㗎親子時間。可以攬住佢睇書㗎日子唔多,要好好享受呀!

(鳴謝各 blogger 媽媽推介,否則,我唔會認識汪培珽,更唔會睇倒呢本書!)




10 comments:

  1. 人仔咪會越大越有書卷味囉!

    ReplyDelete
  2. 嘩,真係日又睇夜又睇。。不過我覺得岩,所以我都會帶書出街

    ReplyDelete
    Replies
    1. 依家真係睇多咗呀,有時佢會攞本書比我要我同佢睇!

      Delete
  3. 我都買左呢本書呀. 不過我發覺原來自己讀多兩讀就會口乾, 讀唔到長故仔呀.
    但我好想個仔大個會係個鍾意睇書同識得去書中搵知識樂趣既人!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都希望仔仔會成為愛書之人,我覺得睇書有一種特別㗎滿足感呢!

      Delete