Tuesday, March 3, 2015

27 個月

我又唔記得人仔又大咗一個月啦!哈哈!

食同瞓同之前差唔多,除咗病嗰時食得差瞓得差又痴身之外,其他時間都好易湊。當然,少少扭吓計一定有,但都唔過份。

今個月其中一個進步係正式識唱歌。某日佢自己玩緊㗎時間,無端端唱 ABC 歌㗎最尾幾個字。依家佢唱倒成首了,不過發音係唔正的!另外亦識唱某啲“上堂”唱㗎歌。好在我係同佢一齊“返學”嘅,所以聽得明佢唱咩歌!

Potty training 方面,佢開始會同我講佢去咗 poo poo,不過唔係次次講。咁都算有進步了。天氣暖少少就試吓同佢正式戒啦。

繼續都係鐘意車,其次係音樂。成日扮彈琴,扮打鼓,一見倒琴又要走去玩。睇彈琴 video 時手指仔都會不自覺感彈。老公成日話男仔識彈琴好型,我就冇咩意思要佢學,如果佢唔鐘意就無謂了。但見佢真係有啲興趣咁,睇嚟都係會比佢學。好在我識少少彈琴,可以教吓基本嘢,等佢真係鐘意至正式學,咁可以慳返啲!


No comments:

Post a Comment