Wednesday, March 11, 2015

選擇性記憶力

人仔㗎記憶力同觀察力,有時令我好驚訝!

某日同人仔去圖書館,睇咗本火車書,我覺得內容怪怪咁,於是我同佢講:“呢本書個故事好怪,我地唔借啦。”兩星期後晌圖書館時,人仔見倒同一本書,佢就話:“呢本書怪。”

又一次去咗朋友屋企玩,佢送咗啲檸檬比我,用咀香園膠袋袋住。幾日後我用同一個袋袋其他嘢攞出街,佢指住個袋話:“檸檬。”

因為佢記性係幾好,所以我講咗㗎嘢要算數,唔可以側側膊講完冇咗件事!

但係同時,佢學一啲嘢呢,又學極都唔識,或者學得好慢,例如顏色、字母。講“唔該”亦要次次提。我諗佢㗎記性,係選擇性嘅!

No comments:

Post a Comment