Friday, March 6, 2015

Homeschool 這條路

一直覺得 homeschooling 呢個概念係好嘅,特別係五歲以下㗎幼兒,其實我覺得唔係一定要返學,日常生活中每分鐘都學緊嘢。自理能力,守規矩,學有禮以至學術上㗎嘢都可以晌屋企學到。去公園,圖書館或者約其他媽媽 playdate 都可以比小朋友有群體生活。
晌美國,五歲以下 homeschool 都幾普遍,因好多媽媽都 stay home, 而且一生生三、四個,邊有錢送晒個個去 preschool, 就算返 preschool, 都可能只係一星期返兩、三日,每次三個鐘咁。
我本來都想人仔兩歲時送佢去 preschool, 然後我去返工,但依家諗法又唔同了。我想嘗試自己教,至少到三歲,如果得就教到佢 5 歲返至幼稚園。
諗法轉咗原因有幾個:
1, 揾唔倒適合㗎學校。
2, 如果我返工,會辛苦啲,因呢邊冇人幫,即係我依舊係要做晒所有家務。
3, 親子時間會少好多。實在太喜歡同人仔相處㗎時間。小朋友大得好快,要好好珍惜。
4, 想人仔講多啲中文。
5,我覺得兩歲返學早咗啲。
6,見有啲朋友㗎小朋友兩歲幾返咗學之後,性情變咗好多。可能係 trouble two, 但都可能係返咗學呢個劇變。如果我又返工,又要對付個 trouble two, 我諗我會顛咗。
經濟上,我哋唔有錢,但好慳,所以暫時我都唔係一定要返全職。既然係咁,咪唔好咁快送佢返學囉!


8 comments:

  1. 其實兩歲返學真係太早啦,至少三歲啦~~地地要加油呀!

    ReplyDelete
  2. 其實我都想homeschool,可惜香港教育制度唔會接受,會覺得我哋係怪物

    ReplyDelete
    Replies
    1. 如果我晌香港都唔會有勇氣 homeschool.
      Ivy, 我諗你 homeschool 的話會教得好好!

      Delete
  3. homeschool要好有耐性先做到. 但我諗我會癲...

    ReplyDelete
  4. I do like the fact that being in the US gives us the option to homeschool.

    Plus, it is more acceptable to be a FTM in the US than in HK.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, I agree. I don't think I would have the courage to home school in Hong Kong.

      Delete