Wednesday, March 4, 2015

只此一次的糖霜曲奇

有朋友 baby shower, 我幫手做個甜品,已經有人預備 mousse, cheesecake, fruit tart... 咁我就諗住試吓整糖霜曲奇,因可以 customized, 整得靚會好 cute.

之前兩日焗定餅,夜晚晌人仔瞓咗時就畫畫畫。咪睇得嗰幾塊餅,都畫咗我兩個鐘。。。毫無美術天份㗎我,畫嘢始終唔得。畫完出嚟唔係靚,第二朝仲要化咗少少,我諗係第一層未乾晒就畫第二層。而且呢啲餅我諗大部分人都會覺得太甜,唔好食,所以最終冇攞去 baby shower.

有啲嘢,試過就算了,又唔好睇又唔好食,應該都唔會再整啦!


4 comments:

  1. 地地自家製曲奇,我覺得好可愛,好啱baby shower呀! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 睇相 OK 嘅,不過實物就麻麻啦!

      Delete
  2. 你整得幾靚呀~~糖霜曲奇的確偏甜,唔係個個啱呢,所以我都無整過:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. 整啲啱大家口味嘅,整嗰個又開心食嗰個又開心!

      Delete