Thursday, March 12, 2015

有感而發 ~ 點解我寫 blog

突然有感而發。大約8,9年前開始寫 yahoo blog。當時愛上跑步,只想開個 blog 記錄吓跑步進度,心情等等。時個 blog 又可以 set private, 咁就當寫日記。

之後斷斷續續咁寫。後來鐘意焗嘢,咁就寫 blog 記錄,成功失敗都寫底,寫埋食譜,以後再做就可以參巧一下。

有咗 BB 之後就寫多咗,因想記錄仔仔㗎成長。亦好開心睇到好多湊仔 blog,可以同其他媽媽傾吓計。大家素未謀面,但從 blog 中可以交流一吓,互相支持,感覺好奇妙!

今日突然有感而發,係因為生活中實在太少支持鼓勵。晌 blog 度每一個留言,無論係講笑,傾句計,或者支持鼓勵,都比倒我動力。多謝大家睇我寫嘢,亦多謝大家努力寫 blog 讓一班本來不相識㗎人可以交流,希望呢個平台可以持續落去!

21 comments:

  1. 地地,我同你有少少似呢~最初寫Blog都係紀錄下生活,後來想做食譜紀錄,點知真係可以透過哩個平台同其他人交流,好開心呢!
    大家一齊努力呀^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可以搵倒志同道合㗎人傾吓計係好開心呢!
      一齊努力啊!

      Delete
  2. 我寫卜+寫日記,都成十年...加油呀.寫多D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 原來你寫咗咁耐,一齊努力寫多啲!

      Delete
  3. 原來地地寫左blog咁多年!我當初係有左先寫blog想留念,後尾都因為識左班blog友,寫blog變成習慣同埋大家交流嘅渠道呢

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可以同其他媽媽交流吓,互相支持吓好重要呢!

      Delete
  4. 開始時我都係寫生活,之後就結婚,懷孕到小朋友,雖然近排懶左,但我都希望keep 住寫呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係啦,呢排見你寫少咗,努力繼續寫啊!

      Delete
  5. 原來地地寫咗blog咁耐啦!

    我都好珍blog友間嘅互動,大家嘅鼓勵同無私嘅分享令我覺得雖然我哋有着地域上嘅距離,但感覺上依然很接近。:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 同意啊,可以同 blog 友互動感覺好奇妙!

      Delete
  6. 加油呀﹗寫blog真係一個好得意嘅體驗來﹗

    ReplyDelete
  7. 我從來都係一個三分鐘熱度嘅人
    我都好surprise 我可以keep 住寫, (雖然越嚟越寫得疏, haha), 但識到一班朋友仔絕對係意外收穫, 感謝你的分享

    ReplyDelete
  8. 做咩咁感觸呀? 加油呀, 我會繼續支持你架!

    ReplyDelete
  9. 加油,大家似乎都係因為類似的原因keep 住寫!

    ReplyDelete
  10. 係啦 希望平台會一直保留啦,不要再發生yahoo 事件就好了。我發現blog的你比真實的你開朗一些,文字的威力真的很大,我愛死文字了,會一直寫下去,把回憶儲起來。

    ReplyDelete