Thursday, March 12, 2015

減 screen time

一向都唔主張比人仔睇電視/電腦。自從佢兩歲,我就開始放鬆,爸爸比佢睇我都唔介意,反正爸爸成日早出晚歸唔多晌屋企,睇都唔會睇好多。只有我同佢晌屋企的話就唔開比佢睇。
先嗰排佢好鐘意睇“彈琴叔叔” Piano Guys 㗎 music video。我覺得佢啲歌幾好聽,music video 又拍得好靚 (佢哋可以為咗攞個靚境而用直升機吊部三角琴去崖邊拍!),咁就比人仔睇吓。
之後佢日日都話要睇。其實,佢睇㗎時間,我真係可以好專心地做家務,特別係自從佢病完之後好痴身,成日要我同佢玩。開咗部機比佢睇我係輕鬆好多!完全明白點解咁多人鐘意用電子奶咀!但我唔鐘意見倒人仔望住個 screen 發呆個樣,而且驚影響佢視力,所以都係要同佢戒,我湊住佢㗎時候唔比佢睇。
其實佢戒都好易,我只係同佢講爸爸攞咗部機返工,跟住又講吓睇得多唔好。。。 佢係唔會扭睇,可能係佢未睇上癮。只係我辛苦少少,做家務時有個人晌度攪攪震。心情唔好時真係易發火,但我盡量提醒自己唔好咁惡。其實預多啲時間做家務,當係親子時間㗎一部份咁就大家都開心啦!

呢排佢日日都要一齊洗碗!希望佢會一直愛洗碗!哈哈!

4 comments:

  1. 鐘意洗碗真係好仔呀﹗哈哈...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢依家仲係攪攪震,希望到佢真係洗倒㗎時候依然愛洗碗!

      Delete
  2. 我覺得人仔唔扭睇都係地地home school 嘅公勞同得着,因為人仔真係會少咗好多“有様學樣”嘅機會!真係要比個讚妳呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 謝謝啊!佢未睇上癮,易戒好多呢!

      Delete