Thursday, September 26, 2013

十個月啦!

話咁快又十個月大啦!今個月佢又大咗叻咗, BB 㗎成長真係好快呢!佢好似比同齡㗎 BB 大份,係咪食得多呢?

瞓:
日間兩次 nap, 大約係十點同三點。比佢啜住瞓可以瞓倒差不多兩個鐘,晌車上瞓半個至一個鐘。嘗試訓練佢自己 nap,不過唔得。夜晚就可以喊兩喊之後自己瞓。希望佢唔會再喊啦!半夜都有醒,不過好快自己瞓返。比以前好好多呢!

食:
半夜冇食奶之後,我朝早會比早餐佢食。通常係奶,少少麥皮同水果,亦試過比少少曼頭。我發現佢鐘意食嘢多過飲奶(除咗想瞓時),所以我依家比咗奶先,始終一歲前,奶係最有營養。午餐同晚餐係有菜有肉㗎粥仔加一次水果。另外仲有兩至三餐奶。試過嘅新食物包括:菠菜, 芥蘭, 蕃茄, lima bean,三文魚, 啤梨,西梅,曼頭。今個月多咗新嘢!
開始比佢試 sippy cup,試咗幾日,開始飲倒啦!

活動能力:
依家爬得好好啦,唔再係軍人式!平衡亦唔錯,唔會再爬爬吓 "look" 落地。扶住嘢企起身,坐底都控制得好好,仲可以唔扶住企倒幾秒!依舊非常活躍,冇時停。沖涼換片真係要同佢搏鬥!

社交能力:
開始有 separation anxiety. 幾星期前我去開㗎聖經班開課,佢地有 nursery,之前都有帶人仔去,不過佢唔記得,今次佢去到喊爆。去咗幾次之後好 D 只係一開始喊。6299走咗,我地又可以返教會,人仔一被多人圍住就喊。單對單會好 D 有時仲會伸手摸人!佢都係比較少見人,依家我成日同佢出吓去,等佢見多 D 人。

溝通:
暫時仲未識 baby sign, 不過就會做類似揮手㗎動作,同拍手。呢排少咗 baba mama 聲,但有時會好似唱歌咁,好得意!

No comments:

Post a Comment