Monday, September 16, 2013

疑似乳腺炎。。。定係起水泡?

人仔發咗一日燒,夜晚就退咗燒啦!點知輪到我,不過唔係發燒,係懷疑乳腺炎。。。 琴晚半夜一邊餵奶好痛,我以為係人仔咬損咗,諗住唔餵邊,朝早起身至泵出嚟。谷咗成晚,到泵時又泵唔出,又谷又痛。。。 :( 但我同老公都照原定計劃返教會,因為6299嚟咗三個幾月我地都冇得返,我地都好掛住教會 D朋友呢!

我睇過D 資料話如果係乳腺炎,都唔好停止餵奶,要keep 住清咗 D 奶,於是下午餵奶時我嘗試比人仔啜。嘩!真係痛到c呢!有幾吓仲特別痛,跟住就好似通咗D 。依家每次餵奶都好c痛,希望快D 好返啦!

。。。。。。。。。。

一天後,仲係痛。睇睇吓,我諗可能係起水泡。。。 唉,點都好,總之就痛。。。


6 comments:

  1. 咁恐怖?你仲餵緊人奶?好勁呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀仲餵緊,希望餵到一歲。不過依家佢要啜住至瞓倒。。。 襯6299走咗,要同佢 sleep train 吓啦。。。

      Delete
  2. Replies
    1. 仲痛呀,不過起碼泵倒出嚟,泵冇咁痛。

      Delete
  3. Hope you are fine now. TAke care.

    ReplyDelete