Wednesday, September 25, 2013

終極睡眠訓練~第一週總結

我地終於都同人仔進行睡眠特訓,方法係由佢喊!其實佢四,五個月大㗎時候我地已經想試,不過有人話佢可能仲細,需要安全感,所以我地冇試。之後佢瞓得好咗少少。到6299嚟咗之後,佢慢慢又瞓得差咗,既唔識自己瞓,又一晚醒幾次,仲培養咗要啜住奶至瞓倒㗎壞習慣。6299晌度時當然唔可以由佢喊,所以拖到依家至可以訓練佢。

其實用 cry it out 呢個方法我都心大心細。唔想試㗎原因係:
1. 人仔又長氣,又大聲,我驚佢會喊足一晚都瞓唔倒。
2. 有人話到佢大佢自然識瞓,可以攬住佢瞓㗎日子其實好短,唔需要急於訓練佢自己瞓。

不過我真係開始頂唔順啦,晚晚佢都上咗大人床,佢一醒就要比佢啜奶,仲啜到我起卜,痛到不得了,而且佢瞓上大人床,唔單止冇人瞓得倒,而且仲好危險,成日驚佢會跌落床。加上醫生話如果一歲前佢唔識自己瞓,咁就可能要去到三,四歲至會改倒佢㗎壞習慣。。。所以,我地決定要試一試。

第一日由下午個 nap 開始,佢喊咗差不多一個鐘,跟住我地抱返佢出嚟。夜晚就喊咗九個字,跟住靜咗半個鐘,之後瞓咗。半夜醒兩次,喊廿分鐘至一個鐘至瞓返。之後幾晚都係喊大約廿分鐘,有一晚佢冇喊,食完奶碌兩碌就瞓咗!半夜依然會醒,喊幾喊之後瞓返。每次佢醒,我都會攬吓佢,睇吓佢有冇事,冇野就同佢講乖乖瞓覺啦。琴晚,佢終於可以由八點幾瞓到五點幾!至於 nap, 都係幫吓佢,比佢啜或者比佢坐車瞓,因為佢都係瞓唔倒係咁喊,而佢瞓咗倒就會成日都扭計。。。所以 nap 都係下一步至訓練。

其實聽倒佢喊,都覺得佢慘㗎,不過唔識自己瞓對佢都唔好,又令到佢長期唔夠瞓,希望佢快D識啦!


2 comments:

  1. 我聽過有個媽媽都係咁樣訓練個女,不過個女長大左之後,佢話唔多好啊﹗我諗要注意孩子有無安全感, 安全感對細路成長到長大都非常非常重要啊﹗

    ReplyDelete