Wednesday, October 1, 2014

sensory bin~ 顏色冰, 水, 沖涼鴨

最近,人仔識講"熱",有時用得啱但有時凍㗎時候,例如晌超市行過雪櫃,佢又話"熱"咁到底佢明唔明咩係熱呢?

趁依家天氣仲熱,我整咗顏色冰,加少少水同幾隻沖涼鴨同兩隻量杯羹比人仔玩。

顏色冰可以用食用色素整,我仲未買倒,所以用水彩整。人仔唔係鐘意放嘢入口㗎細路,加上我全程同佢一齊玩,所以都安全嘅。

呢個 sensory bin 可刺激:
視覺(唔同顏色)
聽覺(冰塊撞擊聲,水聲)
觸覺(液體 vs 固體, 凍)

可訓練:
Fine motor skill
Gross motor skill.

可學習:
涷㗎概念
大 vs 細 (量杯唔同 size)
唔同顏色
講"凍""冰"

大 D 㗎小朋友可以學:
水㗎唔同形態(液體,固體)
冰遇熱會溶
溝色(紅加藍變紫, 冰溶咗之後 D 水係紫色嘅)

今次人仔玩咗大半個鐘,玩到冰都溶晒,玩得開心又易整,我諗呢個 sensory bin 可以玩好多次!


咦,媽媽整咩比我玩呢?


呢舊凍冰冰係咩嚟㗎?

倒水好好玩!

鴨仔坐船

D一舊舊㗎嘢越玩越細粒,可以放晒入個杯裏面喎!

拍水!

8 comments:

  1. Replies
    1. 謝謝!其實都係上網參考嘅,嘻嘻…

      Delete
  2. 地地好多diy兼有教育意義o既玩具呀,人仔玩得好開心喎 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我整 D 都係好簡單,所以要小朋友開心,唔需要好玩巧㗎玩具!

      Delete
  3. 你好利害諗到咁多,佢又玩得好開心下wor

    ReplyDelete
  4. 我從來冇諗過玩冰可以變顏色冰架,勁! XDXD

    ReplyDelete