Friday, October 17, 2014

參觀消防局

好開心有得參觀消防局呀,要多謝媽媽會㗎朋友約倒消防局比我地一齊去參觀。為咗隆重其事,我專登晌圖書館借咗兩本消防書,比人仔預習吓,參觀完又可以温習吓,覺得自己好虎媽添,哈哈!



由於消防局距離屋企大約 45 分鐘車程,人仔晌車度瞓著咗,去到醒㗎時候就要扭抱,加上陌生環境同陌生人,人仔成程都要我抱,係最後睇消防車至肯落地行。


我自己唔係聽倒好多,因為抱住佢,就費事企前面阻住人啦!我亦唔知人仔睇倒倒咩,又唔知佢記唔記得,不過佢返嚟就學識咗講 "梯" 同 "bi bu 車"。有 D 大少少㗎小朋友就睇得好興奮,希望人仔大 D 時會再有機會參觀啦!

第二日就同人仔做咗個消防車手工。我剪定 D 圓形正方形長方形,然後比佢揸膠水同貼。對於未夠兩歲㗎人仔,揸同貼嘢都唔容易,加上人仔又唔鐘意膠水痴住㗎感覺,所以都係要我幫手。其實揸膠水同貼嘢都係好好練習手眼協調,小手肌㗎活動,得閑玩多 D 先。

I











4 comments: