Wednesday, October 22, 2014

意外!

上星期六日係一年一度兩日一夜㗎慈善踩單車 event.今年老公叫多兩個朋友一齊踩,我同佢地 D 老婆就做 support team. 今年人仔大 D, 仲諗住一早出發睇開始,但其他女士好似冇乜興趣,所以打算九點至出發,晌 lunch stop 見老公們,之後再晌終點等。

之前一日人仔有咳同鼻水, 諗諗吓都係唔好朝早出發,我地晌屋企食完 lunch 至去,都仲可以見 D 老公衝線。

星期六朝早,我同人仔就晌屋企 hea 吓,點知 9 點幾其中一個朋友打嚟話老公炒車,唔可以再踩,要我去接佢。當時我㗎反應係"oh, ok. Oh, ok, thank you." 佢事後問點解我咁冷靜,我諗我轉數慢,即時冇諗到炒單車可以好大獲!所以話有時人蠢蠢地係好嘅,唔會自己赫自己, 哈哈!

收線後就即刻同其他老婆聯絡,教佢地點去終點點去酒店等等,又執嘢走人,又聯絡老公。人仔都算合作,冇攪攪陣扭計。行行吓老公 text 我話佢會晌 Starbucks 等。仲可以嘆茶即係冇咩啦!

11 點幾終於都見倒佢啦,損手爛腳咁真係陰公。好在佢仲係笑笑口。佢話應該係頭落洗,咁真係可以好大濟。依家郁傷頭頸冇斷骨,係不幸中之大幸!

之後我地決定落 finish line 同朋友 hang out 吓。途中我地去食 lunch. 晌唔知食咩㗎情況下入咗去間 Subway. 入到地見冇 high chair, 間舖又細又迫人,於是老公話不如出海邊食啦,好近啫。於是我地買完就揾路去海邊。一睇地圖,就發現原來度係我以前坐火車經過,覺得好靚,每次經過就諗如果有日可以落去行吓就好啦㗎地方!

去到我地揾地方坐低,一邊睇海,一邊食,有清涼㗎海風,耐唔中仲有火車經過!好寫意呀!人仔都好開心,不停咁講海灘,又有得睇雀仔狗仔同火車!

嘆完我地就去終點,晌度 hea 一輪,卜五點幾就回程返屋企啦!返到去就慘囉,攪掂人仔沖涼瞓覺之後就幫老公洗傷口,睇見佢就陰公囉。。。 受刑咁,呢幾日慢慢好返,希望快 D 完全好返!

6 comments: