Thursday, October 23, 2014

又有意外。。。

一波未平,一波又起。

呢頭老公炒單車,琴晚人你就晌櫈度向後跌,懷疑撞倒頭。。。 佢一跌即大喊,我地就即刻抱起佢。我一邊攬住佢,一邊睇吓佢個頭有冇傷。佢喊喊吓我望一望自己件衫,嘩,有血呀!睇一睇,咀仔好似有血,唔理咁多車去醫院先。

晌車度人仔情緒平復落嚟,開始講嘢,識講媽媽車,爸爸揸車。。。咁都冇驚。行行吓佢有 D 眼瞓,我就繼續同佢講嘢。

去到醫院等一陣就見護士。平時 check up 磅個重都喊爆㗎人仔今次當然都係喊爆!仲不停講"媽媽抱","行"。雖然我之前已係咁同佢解釋叔叔姨姨會做咩但都冇有。

之後見醫生,佢問完問題就叫多兩個護士嚟,㩒住人仔等醫生檢查佢口仔。人仔不停爭扎,好陰公豬呀!醫生睇唔倒有傷口(佢郁成咁,點睇倒吖。。。)。之後同我地講如果人仔冇大嘔,冇昏迷,咁應該冇咩事。

咁我地就返屋企。夜晚同人仔擦牙時,佢唔肯比我擦右上角 d 牙,問佢係咪痛,佢點點頭,雖然唔知佢係咪明咩叫痛,不過唔肯比我擦就應該係痛。好可能佢跌㗎時候咬親。

之後如常瞓覺,今日一切正常。冇咩事真係要感恩!

14 comments:

  1. 好彩無事呀! 一定擔心死鎷咪爸爸

    ReplyDelete
  2. 聽見到肉痛,
    但每次蛇仔明跌親, 我都安慰自己, 男仔係要跌吓跌吓咁大,
    好彩冇大阻咋

    ReplyDelete
  3. 最緊要無事,不過小朋友,特別係男仔,要自己傷過痛過就會小心

    ReplyDelete
  4. 小朋友跌親,好似無可避免,我包包都撞親幾次 (>﹏<)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係啦!跌損手腳事少,最緊要唔好跌親頭。

      Delete