Friday, October 31, 2014

23個月!

仲有一個月就兩歲,好快呀!

今個月最明顯進步亦係講嘢。識講好多字,有 d 冇特別教過佢都識,例如有日晌街有陣風,佢就講"風",又有日見倒風扇就講"風扇,吹"。同車有關嘅講得特別叻,落車,泊車,be bu 車, 巴士。。。依家人仔好似錄音機咁,我講一句,佢會跟一,兩個字。亦開始講簡單句子例如媽媽揸車,爸爸痛痛。有日佢講"爸爸抱--摸--燈燈"

開始可以傾計,佢多數答單字,多數都係講無聊嘢,例如
我:"車車點呀"
佢:"行"
我:"跟住呢?"
佢:"停"

佢可以表達自己需要,例如要"玩",奶奶","出嚟","抱"。。。

除了講嘢進步外,唱遊做動作都叻咗,有 D 歌我一唱佢就自動做動作。好鐘意唱遊,我一唱起碼唱十次八次。佢亦鐘意音樂,一聽倒歌會 un,拍手或者搖。我好多歌都比佢聽,多數揸車時聽。詩歌, classical, 有時開正係墨佬台唱西班牙文歌照比佢聽,佢又跟住 "un" !

Potty training 冇咩進展,仲係耐唔中 pee 倒一次。問佢次次都話冇,定時捉佢去又唔肯。好多人都話小朋友 ready 㗎時間就好快攪掂,所以我都唔急,慢慢嚟,懶吓先!

瞓都冇咩特別,一次午睡 ave 兩個鐘。夜晚通常9點幾瞓到7點幾,有時半夜醒吓。拖住佢手哼住歌(咩歌都哼!慢節奏就得),15-30 分鐘瞓著。

食都 ok, 開始肯食菜,仍然唔鐘意食飯(但鐘意食粥),所以 lunch 多數整三文治,粉麵之類比佢食。

脾氣大致上 ok, 有時好少嘢會扭,什至係冇原因,但扭一陣佢會突然"醒"咗咁冇嘢。佢扭任何嘢都唔會比佢,同佢講"我講咗唔比就唔比,扭冇用。"然後 suggest 其他嘢比佢。但佢都係會扭一輪。有時為咗防止自己發火,我會行開一邊。。。

Overall 都係聽話嘅,希望繼續係啦!


6 comments:

  1. 朋友話仔仔喺學習過程通常都laid back一D,不過諗返轉頭,佢鍾意"痴"住媽媽,又一樣咁開心!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 人仔"痴"我,有時係煩,不過我都好珍惜。小朋友大得好快,好快就走咗去唔理媽媽㗎啦!

      Delete
  2. 人仔講野叻左好多呀,見到佢嘅進步,連我都有好深感受!
    聽話咪好囉,都係地地教子有方^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小朋友聽唔聽話,我覺得都同佢本性有關,咁啱我教套佢受,所以我算好彩!

      Delete
  3. 人仔學講嘢算快添呢!叻叻呀!^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝呀!佢起步慢,不過追得好快,我都覺得好意外呢!

      Delete