Monday, November 10, 2014

親子廚房

一直,我都好期待同人仔一齊玩煮飯,打算佢兩歲度,識嘢 D, 就比佢入廚"幫吓手"。有日,我洗碗時佢係都要我同佢玩,咁我又想快 D 洗晒 D 碗,於是就請埋佢一齊洗!佢不知幾開心,因為有得玩水!

之後有日,我煮飯㗎時間佢又要我同佢玩,於是我問佢想唔想睇煮飯,佢話想,咁就比佢企晌梯度睇。睇多兩睇,仲比佢幫手煮吓。其實佢都係"了"吓"了"吓咁。

有日整蛋糕又叫埋佢一齊幫手。



估唔到,未到兩歲,親子廚房就開爐啦!

14 comments:

  1. 大厨出場啦!

    地地成日都有親子活動,叻叻!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我日日都對住個仔,所以咪咁多親子活動囉!

      Delete
  2. 勁喎, 有板有眼
    有姿勢又有實際, 叻仔

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我睇返 D 相都覺得個仔好似好識煮咁!實情係佢只識攪攪陣!哈哈!

      Delete
  3. 人仔應該繼承左你啲天份呀!
    我凈係俾田鼠b整過啫喱咋. 但次次彈到周圍都係, 因為佢成日愈攪愈興奮...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實人仔一嚟就攪到 D 粉飛晒出嚟,又成隻蛋連殼放入個 mixing bowl 度。。。哈哈!

      Delete
  4. 嘩,勁呀,兩歲未到就幫到手!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實佢未幫倒手㗎,只係攪攪陣,我又要睇實佢,所以佢嚟"幫手"煮飯時係要用更多時間!

      Delete
  5. 人仔似模似樣喎,叻仔!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 睇相係似模似樣,實際上係攪攪陣!哈哈!

      Delete
  6. Replies
    1. 謝謝,希望有朝一日佢真係識做,哈哈!

      Delete