Saturday, November 15, 2014

生日活動第一砲~ 坐火車

人仔就嚟生日,想帶佢坐火車開心吓,於是上網揾吓有咩地方有火車坐。

我揾倒有一個 Model Engineer Club 係由一班模型火車愛好者組成。佢地晌個公園度切咗好多鐵路,又整咗幾駕火車。每個月㗎第三個週末開比人免費坐,好似好好玩咁喎!本來想約多 D 人一齊去,點知冇人得閑,連老公都唔得閑,唯有自己同人仔去啦!

朝早去到排一陣隊就有得上車啦。全程約 10 分鐘,有過橋又有行橋底,好過平時 mall 入面行個圈就算 D 呀!

上車前已同人仔講定坐完要落車,臨到站又講"要落車㗎啦,再排隊就可以再坐。"但係人仔都扭計唔肯落。再排隊時又好心急想行出路軌。

頭兩次都 manage 倒,坐完第三次扭得勁咗,我諗佢又有 D 餓同眼瞓,加上排隊坐火車㗎人多咗,我就同佢去咗隔離個公園野餐,之後行一行草地就上車,等佢瞓啦!

人仔咁鐘意坐火車,我諗我會再同佢嚟。希望下次可以同老公,或者同朋友嚟啦!

6 comments:

  1. 下次同埋爸爸、約埋朋友一齊嚟,人仔一定玩得更開心啦!

    ReplyDelete
  2. 如果香港都有就好啦~ 恨死我

    ReplyDelete
    Replies
    1. 香港都好多好嘢玩呀,剩係見你地成班 blogger 一齊開 party 已恨死我啦!

      Delete
  3. 好多小朋友都中意火車呢~~

    ReplyDelete