Thursday, November 13, 2014

上一代幼稚園面試

雖然我唔晌香港,不過都知十一月係幼稚園面試㗎高峰期。睇 blog 見有媽媽忙住同小朋友面試,真係辛苦。。。 其實幾時開始入幼稚園都咁 competitive 㗎呢?

不過諗一諗,其實自己當年都有面試考幼稚園,莫非我媽媽係上一代㗎怪獸家長?!咔咔哈哈哈 XD

我就唔記得面試㗎嘢,都係我媽媽話返比我知嘅。

佢話我 in 完其中一間,佢問我點呀,我就好老積咁答佢"唔好提啦。"

之後見另一間,見完出嚟笑笑口咁攞住好多糖。最後我入咗呢間。

時面試係點我就唔知,不過我諗係輕鬆好多,冇依家咁 competitive.

6 comments:

  1. 我完全無印象面試呢,不過真係見到好多blog媽媽都好勤力呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. D 媽媽好勁,做足功課!比我就冇咁好心機啦! :p

      Delete
  2. 哈哈,地地咁好記性,in完唔好提啦真係好搞笑 XD
    我都覺得好恐怖,我就報左2間,不過都預肚B原校升嘅多啦~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 肚 B 原校升都好呀,唔洗煩面試,肚 B 又易適應。

      Delete
  3. 我印象中係小學面試咋, 幼稚園好似無, 而家的小朋友同家長都好慘呀...

    ReplyDelete