Monday, August 24, 2015

露營初體驗

幾個月前,有朋友問我有冇興趣一齊露營。佢預訂咗一個營地,但佢個朋友唔去得,所以問我哋有冇興趣去。我見嗰個周末得閑,又一直都想帶人仔去體驗吓露營㗎樂趣,所以就決定去啦!
我哋唔係 18 22,仲帶埋個人仔去,當然好多嘢帶。我哋啲嘢,塞滿咗成個車尾箱呀!

但其實我哋唔多嘢㗎啦,朋友一行四人,開架 truck 去,成車都係嘢呀!

我哋下午四點幾到營地,先扎營。人仔對樣樣嘢都好好奇。營起好之後就走入去跳跳跳。

起好營,時間尚早,就去海灘行吓。個營地位置就係晌海灘旁邊,位置好好呢!

之後朋友話佢哋有排至到,所以我哋先煮嘢食。我哋打邊爐,其實只係煮個麵,烚吓丸烚吓菜咁!
佢哋入夜之後至到。嗰晚冇做咩,人仔好攰,好快瞓咗啦!
第二日同第三日我冇攞電話出嚟。一來收得唔好,二來費事义電,三來去到大自然環境,乘機 detox 一吓,唔想再用電子產品。所以都冇影到相!
第二日朝早煮吓嘢食,之後行山。午餐就帶定麵包吞拿魚食。下午又去海灘玩吓沙,之後就返營地煮嘢食。
夜晚營地有個活動,有個工作人員帶咗好多小動物介紹比我哋聽,有蛇、小狐狸、山貓。。。人仔有動物睇,好開心呀!
睇完動物返營就瞓覺啦!
第三日朝早執嘢,跟住煮早餐。十點幾我哋就走啦,因為大家都瞓得唔好,都想早啲返屋企休息同執返啲嘢。

10 comments:

  1. 好正嘅一個體驗呀
    想問吓...咁沖涼呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 營地有廁所浴室,雖然唔係好乾淨,不過都接受倒,沖涼只係快快咁沖一沖囉!

      Delete
  2. 露營真係一個不錯的親子活動

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,對大人細路嚟講都係好好㗎體驗!

      Delete
  3. 好正呀~~我咁大個女都未試過露營呢……

    ReplyDelete
  4. Camping 我都驚,可能我勁惹蚊,所以我好怕好怕出戶外,camping 我又驚蟲,兩個女注定無得去,哈哈

    ReplyDelete
  5. Camping 我都驚,可能我勁惹蚊,所以我好怕好怕出戶外,camping 我又驚蟲,兩個女注定無得去,哈哈

    ReplyDelete