Tuesday, August 4, 2015

出去抖啖氣~play date + 午餐約會

本來 6299 星期六走,咁我就約個朋友星期一食 lunch 同比啲仔一齊玩吓,點知佢哋可能會留多十幾日,朋友個仔又開始返 preschool, 改唔倒期,所以我哋就照原定星期一㗎約會。

我哋去一個幾特別㗎 food court。我哋早到,四圍行吓。啲擺設幾特別!人仔玩得好開心!




仲有㗎 tractor 添!人仔當然爬咗上去扮揸車啦!


嘢食種類好多,正餐甜品小食咖啡舖都有。我哋揀咗食越南粉,因為朋友個仔鐘意食。
之後行咗一陣,再食埋個雪糕,小朋友們都有啲攰啦,要返屋企午瞓。
我幾鐘意呢個地方,遲啲媽媽過嚟,一定要同佢嚟吓!

2 comments:

  1. 雖然6299嚟咗,你都係出去一陣啫~~去見下朋友輕鬆下好呀~~

    ReplyDelete