Thursday, August 13, 2015

兩歲八個月

先一排冇心機,miss 咗兩個月,依家已經過咗兩歲八個月有多,係時候補返啲成長記錄呀!

瞓:好唔鐘意瞓覺,明明已經攰,都要 tum 好耐至瞓著。我諗我好快唔會迫佢午覺,比佢早啲瞓算。日日花個幾兩個鐘 tum 佢瞓唔係辦法,特別係當二號出世之後,我更加冇咁㗎時間 tum 佢瞓!

食:一向鐘意“損”骨(雞翼,排骨。。。)㗎佢,原來“損”魚骨都好叻。依家食魚,要比晒啲骨佢,比佢慢慢“損”。佢又有係食倒㗎喎。食車里子又識吐個 seed 出嚟,仲好鐘意添!
一向都唔鐘意食白飯,依家直情唔食!可能係因為 6299 晌度餐餐都飯,又要迫佢食晒。攪到佢叫親食飯都唔肯上枱,又食得好慢。所以依家就算其他人食飯,我都會整麵包粉麵比佢。佢即刻食得又快又好,又唔洗我勞氣呀,大家開心!

大肌肉:
學識踩三輪車啦!去公園爬鋼架就冇以前咁叻,大個咗,細膽咗,明明以前爬倒依家又唔肯爬,又要我抱住爬。。。 不過有時小心啲都好嘅。。。

自理:
著鞋開始好咗,仲係唔肯自己著袜。
potty training 進展不大,時得時唔得,試過出街瀨咗晌低低之後,又唔識主動同我講要去廁所攪到我神經緊張成日提住佢又驚佢瀨,所以我唔係好敢出街比佢著低低。可能係咁,有時有片有時冇,所以進展慢。我又覺得佢未係好 ready, 無謂攪到自己勞氣又傷感情,等陣佢又抗拒,咁就煩。其實佢#1控制得好好,#2都有時得,但係就唔會主動講話要去,所以依家等一等先,或者大少少再試。

No comments:

Post a Comment